Esther
Redactie
Redactie
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2021, 19:37
x 1

The Witcher op Netflix <Spoilers>

  • Citeer
  • Login om te leuk te vinden

<Spoiler Alert> Nog niet gezien? Klik het weg en lees niet verder.


Ok. The witcher op netflix.

Wie heeft het gezien?
Wat vonden jullie ervan?
Wat kon beter? Waarom?

Henry Cavill???????????????????

Ok mijn antwoorden op mijn eigen post:
Ik heb beide seizoenen gezien. Ik vond het natuurlijk weer prachtig!! Alleen ehh had ik het toch wat anders verwacht.
Wat kon beter? Niets natuurlijk. Alleen heb ik wel in de gaten dat een hoop mensen gemist hebben over hoe Yennefer haar krachten daadwerkelijk terug heeft gekregen. Dit mocht wel wat duidelijker van mij.

Henry Cavill ... Yes please, all day and all night!
angel2white
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2022, 13:54

Re: The Witcher op Netflix <Spoilers>

  • Citeer
  • Login om te leuk te vinden

Ik heb beide seizoenen gezien van The Witcher! :D
Natuurlijk in een paar dagen alle afleveringen gekeken, omdat het zo'n goede serie is! ^_^
Ik kan niks bedenken wat echt beter kon.
Hoe Yennefer haar krachten precies terug gekregen heeft vond ik ook niet echt helemaal duidelijk.

Henry Cavill is absoluut eye candy ;)

En hoe epic zijn de liedjes van Joey Batey a.k.a. Jaskier in de serie. ^_^ "Burn Butcher Burn" luister ik nog vaak!
Esther
Redactie
Redactie
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2021, 19:37
x 1

Re: The Witcher op Netflix <Spoilers>

  • Citeer
  • Login om te leuk te vinden

angel2white schreef: 03 jan 2022, 14:13 Ik heb beide seizoenen gezien van The Witcher! :D
Natuurlijk in een paar dagen alle afleveringen gekeken, omdat het zo'n goede serie is! ^_^
Ik kan niks bedenken wat echt beter kon.
Hoe Yennefer haar krachten precies terug gekregen heeft vond ik ook niet echt helemaal duidelijk.

Henry Cavill is absoluut eye candy ;)

En hoe epic zijn de liedjes van Joey Batey a.k.a. Jaskier in de serie. ^_^ "Burn Butcher Burn" luister ik nog vaak!
Zal ik het uitleggen? :D

Op het moment dat Cirilla bezeten was door deathless mother snijd yenn toch op een gegeven moment in haar polsen? De deathless mother bezit alleen degene die in zoveel emotionele pijn zijn want daar voed ze op. Op dat moment heeft Yenn meer pijn dan Ciri dus probeerd ze Yennefer in te gaan wat ook de bedoeling was. Ze wou drzelf op offeren om Ciri te redden. Maar op het moment dat de Deathless mother bijna in Yenn is wordt ze in de portal gezogen die Ciri geopend heeft en komen ze in de Wild Hunt terecht waar Deathless mother dus woont. Ze verlaat Yenn en komt daar als haarzelf/hetzelf tot leven. Wanneer Geralt, ciri en yenn die wereld verlaten heeft die deathless mother wat Chaos achter gelaten in Yenn. Zodoende. *buiten adem*

What can i say, im a nerd.
angel2white
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2022, 13:54

Re: The Witcher op Netflix <Spoilers>

  • Citeer
  • Login om te leuk te vinden

Esther schreef: 03 jan 2022, 14:17
angel2white schreef: 03 jan 2022, 14:13 Ik heb beide seizoenen gezien van The Witcher! :D
Natuurlijk in een paar dagen alle afleveringen gekeken, omdat het zo'n goede serie is! ^_^
Ik kan niks bedenken wat echt beter kon.
Hoe Yennefer haar krachten precies terug gekregen heeft vond ik ook niet echt helemaal duidelijk.

Henry Cavill is absoluut eye candy ;)

En hoe epic zijn de liedjes van Joey Batey a.k.a. Jaskier in de serie. ^_^ "Burn Butcher Burn" luister ik nog vaak!
Zal ik het uitleggen? :D

Op het moment dat Cirilla bezeten was door deathless mother snijd yenn toch op een gegeven moment in haar polsen? De deathless mother bezit alleen degene die in zoveel emotionele pijn zijn want daar voed ze op. Op dat moment heeft Yenn meer pijn dan Ciri dus probeerd ze Yennefer in te gaan wat ook de bedoeling was. Ze wou drzelf op offeren om Ciri te redden. Maar op het moment dat de Deathless mother bijna in Yenn is wordt ze in de portal gezogen die Ciri geopend heeft en komen ze in de Wild Hunt terecht waar Deathless mother dus woont. Ze verlaat Yenn en komt daar als haarzelf/hetzelf tot leven. Wanneer Geralt, ciri en yenn die wereld verlaten heeft die deathless mother wat Chaos achter gelaten in Yenn. Zodoende. *buiten adem*

What can i say, im a nerd.

Aah zo, ik had al een idee dat het te maken had met dat Yennefer haar polsen doorsneed en zichzelf opofferde, maar hoe/wat was niet helemaal duidelijk.

Nu met jouw uitleg begrijp ik het, yay, thanks! :D
Gebruikersavatar
Dennis
Hoofdredactie
Hoofdredactie
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 nov 2021, 08:20
Locatie: Zuid-Holland
x 9
x 8
Contacteer: Website

Re: The Witcher op Netflix <Spoilers>

  • Citeer
  • Login om te leuk te vinden

Seizoen duurde weer te kort! :D
Verder zeker vermaakt!!
Esther
Redactie
Redactie
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2021, 19:37
x 1

Re: The Witcher op Netflix <Spoilers>

  • Citeer
  • Login om te leuk te vinden

Dennis schreef: 03 jan 2022, 22:22 Seizoen duurde weer te kort! :D
Verder zeker vermaakt!!
Te kort wassie zeker, voor mij mochten er ook weer 20 epis zijnnnnn
Gebruikersavatar
Dennis
Hoofdredactie
Hoofdredactie
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 nov 2021, 08:20
Locatie: Zuid-Holland
x 9
x 8
Contacteer: Website

Re: The Witcher op Netflix <Spoilers>

  • Citeer
  • Login om te leuk te vinden

Esther schreef: 04 jan 2022, 10:22
Dennis schreef: 03 jan 2022, 22:22 Seizoen duurde weer te kort! :D
Verder zeker vermaakt!!
Te kort wassie zeker, voor mij mochten er ook weer 20 epis zijnnnnn
Zeker weten!!

Terug naar “Films, televisie & muziek”